Sunday, August 17, 2008

L´istiu a la bassa.

Les carpes estan tranquil.les.
Rumien al fons, movent-se lentes com ho farien vaques en un prat.
Una groga, una carbassa, una negra i un altre ... gris?.
Despullat, amb els peus a l´aigua, busco fruits entre les branques d´un alvocater gegant.
En Manu em renya quan m´hi tiro de cop, i les carpes s´amaguen espantades a la cantonada de sempre.
L´aigua és transparent com els ulls d´algú , i freda com l´hivern a algun lloc on hi faci molt de fred. El vas és petit; però no hi fa res, perque de tant freda que és no ve de gust fer d´Ester Williams. A la bassa t´hi has de sucar com un melindro.
Efecto Megatrón. La tita es contrau i les cèlules s´activen. Tot el que hi ha en tu vol sortir de l´aigua "a la voz de ya!". En Manu lladra donant voltes a tot drap per la corona del vas.
Fora l´herba rassa fa d´estoreta, i els arbres em protegeixen del vent movent-se d´un costat a l´altre.
Els amics xerren i el solet m´abraça.

6 comments:

Jordi Casanovas said...

ara m'has fet venir ganes de banyar-m'hi.

dolors said...

Ben trobat una altra vegada!Jo no m'hi banyaria de cap de les maneres. Quin fred...

Moni said...

Eiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!! hòstia quin fred i quin mal rotllo si es fa petita no? bueno a veces pasa...si te abraza el solete ya es algo ja,ja,ja. Me alegro de tú vuelta

Carles Casanovas said...

Això de la tita et passa per falta de
practica...buscat una de aquestes coses que abans en feien propaganda per internet. Com és que ara no m'ho envien ?
Deu ser que els tècnics publicistes,
hem donen com a "inútil para el sevicio".
Has vist el blog Cal negrillo. ?

moi de tiana said...

i com mos agrade, ara fa dies que no hi pujo, no ens podem despistar!
és una coseta que se porta molt...
i lo de les diagonals!!

Anonymous said...

com t'agrada aquesta bassa...